!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

Din webbläsare är in- eller utzoomad (). Använd din webbläsares zoomfunktion för att återställa zoom-läge till 100%, alternativt tryck CTRL + 0.

MENY

SÖK

- Felanmälan och jour

 

Felanmälan

När du upptäcker att något har gått sönder eller inte fungerar ska du direkt göra en felanmälan. Det kostar ingenting att anmäla fel, men det kan bli mycket dyrt för oss alla om ingen felanmäler!

Under dagtid kan du  ringa HSB felanmälan, 010-4425000, och tala om vad som felar. Du uppger då ditt namn, port- eller lägenhetsnummer så att någon kan ta kontakt för att rätta till felet.

Enklast är det  att göra felanmälan  direkt till https://www.hsb.se/norrastorstockholm/felanmalan

 

Jour

Jourtelefon ska endast användas vid akuta fall under tid som felanmälan inte kan göras. Jouren får endast kontaktas när det finns risk för översvämning och personskador.

Jourtjänst som anlitas för andra ändamål får den som beställt tjänsten själv betala. Är du osäker ska du kontakta någon i styrelsen innan du ringer jourtjänst.

 

Uppdaterad 2017-12-20